Przejdź do treści

FORMY WSPARCIA REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU:

INDYWIDUALNA DIAGNOZA UMIEJĘTNOŚCI
I POTRZEB

Wsparcie przewidziane dla 48 osób, (2 spotkania 2h+1h/os.) śr.1x w tygodniu

Udzielenie wsparcia umożliwi odpowiednie dostosowanie oferty edukacyjnej pod kątem indywidualnych potrzeb Uczestników. Diagnoza zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem modelu Bilansu Kompetencji – etapy postępowania: określenie celu, identyfikowanie kompetencji, przygotowanie planu działań edukacyjnych.

Zakres:

– ETAP II: określenie u uczestników poziomu posiadanych umiejętności podstawowych w każdym z zakresów:

  • Rozumienia i tworzenia informacji
  • Rozumowania matematycznego
  • Umiejętności cyfrowych i potrzeb w zakresie ich poprawy

– ETAP III: opracowanie raportu dla każdego uczestnika uwzględniającego plan rozwoju edukacyjnego (sprecyzowanie kompetencji/umiejętności wymagających nabycia/podniesienia/uzupełnienia zgodnie z określonym celem). Raport zostanie omówiony z Uczestnikiem. WARUNKI ROZ.:zakwalifikowanie do udziału w projekcie, ukończeniem zadania jest 100% obecności na wsparciu.

OFERTA EDUKACYJNA

MENTORING – WSPARCIE DORADCZE

WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE

WALIDACJA NABYTYCH UMIEJĘTNOŚCI

Wsparcie dodatkowe dla uczestników:

– w przypadku realizacji zajęć poza miejscem zamieszkania Uczestnikowi przysługuje zwrot kosztów dojazdu na wszystkie zajęcia (26 zł za dzień),
– zwrot kosztów opieki nad dzieckiem/os. zależną dla 18 UP (23 zł za godzinę/warsztatów)

Główne efekty/rezultaty projektu:

– Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – 41 os. (25K/16M)
– Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje cyfrowe po opuszczeniu programu – 41 os. (25K/16M)
– Liczba osób z niepełnosprawnościami objętych wsparciem w programie – 5 os. (3K/2M)
– Liczba osób z krajów trzecich objętych wsparciem w programie– 15 os. (12K/3M)
– Liczba osób obcego pochodzenia objętych wsparciem w programie – 15 os. (12K/3M)